Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere göre yapılmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun şehir analizleri bağırsakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir takip kimliğini sitenize koymak yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, dizge, hasılat ve nazarıitibar alanları kabilinden değkârkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların kârletmeniz bağırsakin farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden olmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok yarar katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde bulmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En etkili etkinliği, şayeste maliyette tasni zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı takas filhakika olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde arsa meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin son plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde değkârti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle müşterek daha çok “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin nöbetçi muhteşem gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Vukuf ve komünikasyon teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına entrika iş vetirelerini değkârtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Yalnız izleme eden yıllarda genel ağ şehir çaldatmaışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil eden web sitesi sadece üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik olduğu yadsısalat. Burada önemli bir konu elan var, o da şu: Web tasarım ve yazılı sınavm çaldatmaışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı altında temellayıp şirketin gerçeklik mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birokkalı projenin devran süresince üst dümen aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da özge bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sabah akşam canipınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine rabıtalı. Yani sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, ahir matlup geriları vermemektedir.