Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizyüzeyü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olmak dâhilin en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının tafsilatlı izahatını adida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en yıprak ve en düzgün bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu ilişki noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni alırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri başarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine temaslar ve teknik özetler evet da iş özetleri için bilim dâhilerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını tedariklemek dâhilin valör bahşetmek nazik önem taşır. Kişiye özel dâhilerik ve kontak çekici teklifler katılımı bırakmak konusunda çok davranışe yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve kontak çekici olmalıdır. Bununla bile çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir istikrar inşa etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en zorluklalü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. âlem ve araştırı dâhilin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın çalım kararlarını video yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama bellik nüansındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin senelerdir zaviye taşı konumunda. Videoteyp benimsemek, dâhilğinizi henüz bir tomar insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü yer sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya teşvik edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu kontak çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, makul bir uğur kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Feysbuk hala dünyanın en koca sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B almaçları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile ilişkilantı inşa etmek dâhilin harika bir mahal. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı dâhilerik türlerine sahip olsa da bütünü bayağı video/resim odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden nite neşretmek istediğinizi her dem hane önünde bulundurun ve buna bakarak düzenleme kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en düzgün şekilde istifade etmek dâhilin dijital pazarlama taktiklerini geceli gündüzlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir tomar hareketli kullanıcıevet sahip. Endamsız mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında güdük mesaj, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Fakat sosyal medyada başüstüneğu üzere mesajlar güdük ve öz olursa içli hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sadece metin dâhilaziz güdük mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli kontak çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, dâhilğiniz uğur kitlenizin amaç ve kontak düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme dâhilin valör sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilim görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, sava bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital defa kartları üzere dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün dâhileriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylelikle, kontrol sonuçlarında henüz mualla sıralarda ve henüz sık görülür, dâhilğinize yoğunluk arkaışı katkısızlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna mecburdır. Web dâhilğinizde düzgün çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) dökmek SEO’nuzu henüz düzgün hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme konusunda henüz mualla payanlar katkısızlar. Güçlü itibarlı üçüncü yer sayfalardan örgensel temaslar çekmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir temasya gelen her tıklama dâhilin ödeme kuruluşlır. Arama motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik dürüstışlarında hayaletlenir. Arama motoru pazarlama (SEM), koca el yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metin) ve ilişkilantı göstermesi dâhilin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk ilişki noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çalışmasıyla tanıtabilir. üste web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nicelikını (henüz bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.